Przejdź do stopki

Zbiórka płyt azbestowych z przewozem z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz pokryciem kosztów utylizacji – do 100,724 Mg

Umieszczony: 15.09.2014, Zakończony: 23.09.2014, Status przetargu: nowy,
Przedmiot zamówienia:
Zbiórka płyt azbestowych z przewozem z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz pokryciem kosztów utylizacji – do 100,724 Mg
Wspólny Słownik Zamówień: 45262669-5 Usuwanie azbestu
Uszczegółowienie zakresu usługi:
1. Odbiór już zdemontowanych płyt azbestowo – cementowych (falistych i płaskich) obejmujący: pakowanie, załadunek, transport na przystosowane składowisko oraz utylizację.
2. Zmawiający zastrzega, że ze względu na charakter zamówienia ilości płyt azbestowych do zbiórki może ulec zmianie.
3. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć wyroby zawierające azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu postępowania.
4. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem.
5. Wykonawca skontaktuje się i ustali dogodny termin z właścicielem posesji na odbiór wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, o terminie tym Wykonawca poinformuje Zamawiającego.
6. Jednostką rozliczeniową z Wykonawcą jest 1 Mg (z dokładnością do 3 miejsc po przecinku) wyrobu zawierającego azbest.
7. Ustalanie wielkości odbieranych płyt azbestowo-cementowych musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i Właściciela nieruchomości o dniu odbioru.
8. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych, atestowanych urządzeń. Z czynności tej sporządza się protokół spisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właścicieli budynków (użytkowników wieczystych) oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji, który będzie zawierał następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów tj. wagę w Mg.
9. Wykonawca po zakończeniu prac demontażowych złoży właścicielowi (użytkownikowi wieczystemu nieruchomości) pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
12. Zadanie częściowo finansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
13. Termin płatności faktury – niezwłocznie po otrzymaniu środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach umowy dotacji zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Raciąż - Etap IV” .
14. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z:
a) Ustawą z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r., poz. 21)
b) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.)
c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649)
d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824)
e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz.1673)
f) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)

Pliki